{{_percent}}% {{_percent}} Eredeti ár: {{product. orig_price}} Ft Bruttó ár: {{rrent_price}} Ft {{rrent_price}} Státusz: {{{}}} Érkezés: {{{rive_date}}} Korábbi megjelenés: {{lease}} Megjelenés: Nincs megjeleníthető találat
Minden ár az adott forgalmazótól származó bruttó ár, amely a szállítási költséget nem tartalmazza. Az adatok tájékoztató jellegűek.
Tényleg nagyobb szép, ez főleg akkor tűnik fel, ha a Mass Effect: Andromeda játszása után egy natív 1080p-ben futó játékra váltasz, mivel az láthatóan kevésbé élesebbnek, finomabbnak, részletesebbnek fog hatni. Ez mind szép és jó, csak épp az új Mass Effect teljesítmény mindegyik konzolon borzasztó (sokszor igazi moziba illő, 24 FPS-es "élményben" lesz részünk). A erőforrások többletét (Full HD felbontású képernyők használata esetén) sokkal okosabb lett volna a grafikai részletesség fokozására, és a teljesítmény javítására használni. De sajnos a kiadó/fejlesztő (ezúttal is) az egyszerűbb utat választotta, ahelyett, hogy valódi előnnyel kedvezett volna az 1080p TV-t használó rajongóknak. Valamint az sem vet túl jó fényt a helyzetre, hogy az összecsapott, sokszor nem a leglogikusabb előnyökkel felruházott, elkapkodott és sietve kiadott PlayStation 4 Pro update-ek közül néhány nem várt hibákat is hozott magával. A Mass Effect: Andromedában (csak PlayStation 4 Prón felfedezhető) grafikai furcsaságokba ütközhetünk.
A konzol nem bírja natív 4K felbontásban futtatni a erőforrásigényesebb játékokat (ez a Microsoftnak sem egyszerű feladat a Project Scorpio esetében, még így 2017-ben sem), viszont egy ügyes technikával képes olyan képet varázsolni a kijelzőinkre, amit minőség tekintetében nem igazán tudunk megkülönböztetni egy natív 4K felbontású képtől. Ezt az akadályt mindenképp jól vette a konzol. De a PC-sek visszacsábítása viszont nem ilyen egyszerű feladat, hisz hiába futtatja a játékokat magasabb felbontásban, mint az alapgép, attól még a 60 FPS-t és PC-s maximális beállítások grafikai szintjét továbbra is elfelejthetjük konzolon. Szóval nem hinném, hogy túl sok PC-re váltó felhasználót sikerült volna így visszacsalogatni. És most jönnek az olyan vásárlók, mint én: 1080p-s készülékkel rendelkezem, de jobb élményt szeretnék a borsosabb árért cserébe annál, mint amit az alap PlayStation 4 tud kínálni. Nos, szerencsére az erősebb hardver kihasználása miatt nem lehet túl nagy csalódásban része annak, aki ilyesmire vágyik.
De ez igaz a The Last of Us-ra is: a PlayStation 4 Pro változatban néhol átszűrődik a fény a padló és fal találkozása között, vagy épp egyéb fura fényjelenségek vagy hiányzó árnyékok rontják az összképet. Apróság, de kizökkentő. Ezeket a hibákat játék közben vettem észre, és sajnos számos (kizárólag) PlayStation 4 Pro konzolon rögzített játékmenet-videón is látszanak, szóval egyáltalán nem egyedi az esetem. Megéri? Attól függ, hogy mit akarsz. Lehet, hogy elég negatív hangvételűre sikerült az írásom, viszont valójában egyáltalán nem bántam meg a PlayStation 4 Pro megvásárlását. Néha egy-egy nem várt baki belerondít az élménybe, van, hogy nem azt az előnyt kapjuk, amit elvárhatnánk, de mi, átlagfelhasználók (értsd: életét 4K-s kijelző nélkül "tengető" játékosok) is kapunk némi értékes extrát a pénzünkért, még úgy is, hogy ez általában kimerül a csicsás élsimítás okozta megszépülésben. Egy erős Gamer-PC-vel nem vetekedhet a Pro, viszont ha az elérhető legjobb PlayStation 4 élményre vágysz (ami 4K-s TV nélkül sokszor hajszállal, néhány ritka esetben pedig utcahosszal jobb élményt kínál mint a standard PlayStation 4), akkor megéri kifizetni a konzol árát.
Az utazó trailer rentals, 2024